مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی حرم رضوی در زنجان برگزار شد 

مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی حرم رضوی سال 1373 به دست ایادی امریکا در زنجان همزمان با آئین غبارروبی و عطراغشانی مزار مطهر شهید علی احمدی از شهدای والامقام زائر حرم رضوی(ع) برگزار شد. 
کد خبر: ۶۷۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۰ - 20June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی حرم رضوی سال 1373 به دست ایادی امریکا در زنجان همزمان با آئین غبارروبی و عطراغشانی مزار مطهر شهید علی احمدی از شهدای والامقام زائر حرم رضوی(ع) با حضور جمعی از مسؤولان و خانواده شهید والامقام «علی احمدی» از شهدای والامقام زائر حرم رضوی(ع) در گلزار شهدای بهشت معصومه(س)(گلزار بالا) برگزار شد.

آیین غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا به مناسبت گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی حرم رضوی سال 1373 به دست ایادی امریکا با مشارکت و همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی در استان اجرا و حاضرین با قرائت فاتحه و نثارگل یاد و خاطره شهدای والامقام حادثه تروریستی حرم رضوی را گرامی داشتند.

گفتنی است شهید والامقام علی احمدی یکم فروردین 1315، در روستای «پرچینه» از توابع شهرستان طارم به دنیا آمد. پدرش «پیغمبرقلی» و مادرش «صفیه» نام داشت. کشاورز بود. سال 1355 ازدواج کرد و صاحب چهار پسر و پنج دختر شد.  

سی‌ام خرداد 1373، در مشهد بر اثر انفجار بمب در حرم امام رضا توسط نیروهای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) به شهادت رسید. مدفن او در مزار بالای شهرستان زنجان واقع است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار